ubezpieczenie zdrowotne

Choroba, czy wypadek mogą mieć destrukcyjny wpływ na nasze finanse. Przez jakiś czas nie możemy wykonywać pracy zawodowej, kosztuje nas leczenie, pobyt w szpitalu, leki. Taka sytuacja może być szczególnie dotkliwa, gdy pozostawiliśmy rodzinę w Polsce i nasz pobyt w Niemczech jest jej jedynym źródłem utrzymania. Wtedy choroba może nieść ze sobą poważne problemy finansowe. W takiej sytuacji doskonałym rozwiązaniem będzie posiadanie ubezpieczenia. Na rynku jest bogata gama różnych rodzajów ubezpieczeń. Ubezpieczenie może pokryć koszty leczenia (w Niemczech zapłacimy np. za wizytę lekarza lub pobyt w szpitalu), koszty transportu medycznego do Polski.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 015773949254.

3 komentarze:

  1. Oczywiście również i takie ubezpieczenie jest bardzo ważne więc ja także staram się takie posiadać. Jednak wiem, że na pewno obowiązkowe jest ubezpieczenie OC na pojazd. W takim przypadku za każdym razem korzystam z usług https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-oc-ac-krakow/ i jestem bardzo zadowolony z tego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:01

    Akurat w przypadku ubezpieczenia zdrowotnego to jestem zdania, że warto jest je mieć. Ja także jestem zwolenniczką posiadania ubezpieczenia AC na samochód https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod/ac które w sumie nie jest obowiązkowe, ale jestem zdania, że posiadanie go znacząco ułatwia życie kierowcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie samych ubezpieczeń jest teraz cała masa i to na dobrą sprawę od nas w głównej mierze zależy jakie mamy ubezpieczenie. Jak dla mnie bardzo fajnie o zniżkach na OC napisano w https://kioskpolis.pl/wplyw-wspolwlasnosci-samochodu-na-znizki-ubezpieczenia-oc/#kotwica3 i oczywiście tutaj także odgrywa dużą rolę współwłaściciel samochodu.

    OdpowiedzUsuń